gladare idag

Vet inte vad som hände igår, det blev bara för mycket antar jag.
Jag försöker hinna med allt och vara alla till lags men det slutar med att jag sitter och gråter utan att ha någonting gjort.
Ont i magen har jag också, jag är så stressad.
Jag kan liksom aldrig ta det lungt, måste alltid ha tusen bollar i luften och alla tankar fladdrar förbi som fladdermöss.
Det känns verkligen som att jag inte har tid för någon av mina kompisar, men vänner,
jag vet att ni skulle förstå om jag berättade.
Men jag tänker hålla det för mig själv, även om några vet vad jag håller på med.
Det är viktigt för mig, det här, att bevisa för mig själv att jag kan klara det.
Sex dagar kvar, sen är jag fri.
Och då vankas det umgänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hjärtat, jag sa ju att jag skulle säga till när jag hade ny blogg.. och här är den.
älskar dig ! / pawen

2008-04-10 @ 00:11:32
URL: http://snookist.blogg.se
Postat av: alina

hej du ! besök gärna min blogg , och skriv mer änn gärna en söt kommentsar innan du lämnar den,
kram

2008-04-10 @ 12:06:12
URL: http://heikkine.blogg.se
Postat av: Anonym

du kommer klara det Johanna, I knooow it ;)

2008-04-13 @ 11:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0