mår sämre mot slutet av inlägget, märker jag såhär i efterhand :D

Tja.
Allt bra?
Hm, mår helt okej.
Men inte toppen.
Jag tror jag håller på att bli sjuk, jag är tjock i halsen och det smakar äckligt i munnen.
Kul att jag delar med mig av mina innersta tankar, inte sant?
Som sagt, Cornelia och Nicole sov här i natt.
Så nu är jag fulltankad med massa skvaller från både Franska skolan och Skuru's åttor.
Tjockt nice.
Vi hade mysigt, åt massa godis som kära mor hade varit så snäll och inhandlat, och så gick vi en promenad.
Spänningen stannade där den var igår, alltså hände inte det jag inte ville säga.
Om någon hänger med alltså.
Jag har tänkt på en sak.
Man ser verkligen på mina inlägg hur jag mår, jag menar, mår jag bra så är det massa utropstecken och smile-gubbar.
Mår jag lite halvkasst som idag, blir det väldigt korta meningar och många punkter..
Jag är lite lätt uttråkad också.
Jag vill att du ska komma hit.
Dudududududu.
Jag är fett ful idag.
Och jag måste plugga som fan.
Och jag har en finne i pannan.
Usch.


Kommentarer
Postat av: Mira in tha house

Om det smakar äckligt i munnen måste du till läkaren Johanna! Jag vet vad det är som smakar. Det är varet i din hals, mums. Så gå till läkaren.. Hoppas du mår lite bättre nu

2008-04-13 @ 17:51:37
Postat av: Mira in tha house

Hjärtanen som jag gjorde ville inte hänga med, haha.. Älsk på dig vännen

2008-04-13 @ 17:52:51
Postat av: Johanna F

HAHAHA, jag veeet! sluta säga att det är var jag mår illa!!!
fast det är över nu.. :)

2008-04-13 @ 19:26:16
URL: http://www.frostis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0