miss happy smile

Åh vad jag var lycklig när jag vaknade i morse!
Det liksom pirrade i hela kroppen när jag kom på att det var fredag, att det var solsken ute och att jag var utsövd för en gångs skull.
Och att jag faktiskt pluggade igår!
Det sitter fortfarande ett leende på mina läppar och jag har på känn att det kommer sitta där hela dagen.
Jag var liksom bara tvungen att sätta på mig min och My's Miss pretty smile-tröja.
Den är fin den.
Alldeles härligt illgrön med en stor mun på.
Och nu är det vår!
Och jag vet inte, men jag tycker det verkar som att min blogg är tillbaka på sin bana..
Eller vad tycker ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Toowish

Hejsan ;)
Vad mysigt att du e så glad, och ja, den tröjam är jättefin!!
Jag ville bara att du ska veta att jag uppskattar dig som människa, ditt sätt att skriva, ditt sätt att vara och bara helt enkelt leva ditt liv!!
Jag beundrar dig och jag tycker att du är en grymt cool tjej som vet vad hon vill!! ;)
Du kommer gå långt i livet Johanna Frostling!! ;)

2008-04-12 @ 12:19:14
URL: http://toowish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0