mjau

Tja!
Jag känner ingen mindre pålitlig bloggare än jag.
Usch usch usch.
Men ibland blir det så.
Ganska ofta iförsej.
Typ alltid..
Men men, det är lördag förmiddag och jag var uppe med tuppen i morse.
Vaknade i en soffa på Lidingö klockan 07.49.
Mamma är i Barcelona och Måns är med några kompisar i skärgården så det är bara jag och pappa i helgen.
Vi passade på att åka till några vänner, och blev alltså kvar över natten.
Många glada skratt igår.
Ja ojojoj vad vi skrattade!
Vilma, hypertjejen nummer 1 som liksom aldrig slutar prata började babbla på om hur hon uppfattade våra föräldrars gemensamma vänner.
-Hmm, Lasse tänker jag mig i en sparkdräktspyjamas.. Urban. Nej, inga kommentarer!
Vilma gör några grimaser och vi fortsätter att snacka minnen.
Efter ett tag kan hon inte hålla sig:
-Asså, jag kan verkligen tänka mig Urban ha sex!
Haha, en rolig middag var det i alla fall.
Sen somnade pappa i soffan.
Tro inte att han är sådan varje gång vi är på middag bara!
De vännerna vi var hos är som familj, så jag gick ner till undervåningen med resten av familjen och så satte vi på Mtv i några sekunder.
Och herregud, vad chockad jag blir varje gång reklamen dyker upp!
Och de har ju inte direkt liten tv heller, så allt var liksom inzoomat gånger 3000.
Sen somnade jag någon gång i mitten av någon film som vi kollade på.
En mysig kväll i alla fall!

Nu ska jag dra till Cornelia för att bli fullproppad med Italien-skvaller.
Flickan har praoat där nämligen.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Flora

haha klockren middag :D
puss

2008-04-27 @ 10:41:09
URL: http://floras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0