nu grönskar det

Vårvårvårvår!
Jag avlider!
Vi hade Indiendag idag också, så jag, My, Elle, Patricia, Moa, Simon och Sofia åkte in till stan för att tjäna ihop till dom 150 kronorna alla skulle tjäna ihop till.
Sjunga skulle vi göra.
Och oj, vad bra det gick!
På ca tre timmar fick vi ihop så att alla fick 150 var, vilket betyder ungefär.. hm.. ja det får ni faktiskt räkna ihop till själva om ni orkar.
Över tusenlappen vill min hjärna bestämt säga, så vi får väl lita på det.
Gamla stans människor, tack!
Och så tjafsades det en hel del också.
Speciellt mellan mig och My.
Och ja, jag vet att jag blir annorlunda när jag är med Moa, men det är för att vi har så himla mycket minnen tillsammans.. Vi blir liksom som vi var då, tillbaka till barndomen liksom.
Men jag förstår att du blev ledsen eller arg, det skulle jag också ha blivit.
Hoppas du förlåter mig, jag hatar att bråka med dig.
Jag älskar dig och det vet du!

Sen åkte jag till mitt piano, som gick riktigt bra!
Jag spelade Isn't she lovely och sjöng till.
Yeah!
Efter det tog jag en paus från allt och satte mig på ett berg i skogen och solade.
Åh, vad jag älskar våren.

Kommentarer
Postat av: M

jag förstår! men jag älskar dig hur du än är, du är ju fortfarande min älskade Johanna!

2008-04-22 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0