stressssss

woooho, nu är det dags för ett av mina efterlängtade inlägg! ;)
ska snart till rockgruppen, skulle bara kika in lite och se så att allt var okej.
vi flirtade till oss en håltimme idag så jag, Elle, Sofia och Simon tog en tripp hem till Sofia's house.
vi tänkte att vi skulle göra pasta med massa saker och sitta ute i solen och äta, men det blev att vi satt inne i köket, superstressade, med ett paket Digestive.
så kan det bli ibland.
inget mer bloggande blir det nog idag, för jag har ju som sagt först rockgrupp och sen ska jag till min lillebrors konsert också.
och så har jag tre hundra sidor franska som ska göras.
som vanligt.

Kommentarer
Postat av: sofia

ingen bra idee att åka hem till mig XD

2008-04-18 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0