tjockdag

Studiedag idag.
Och ja, egentligen borde jag också ha en studiedag men jag vet inte riktigt asså..
Inte på humör för pluggpluggplugg, allt blir för mycket.
I alla fall!
Min reklam har börjat sändas nu.
När jag såg den första gången började jag gråta!
Vet ni hur ovant det är att se sig själv på tv eller?
Usch!
Men jag orkar inte hålla på, så jag säger det till alla som vill veta, reklamen går på MTV och jag är hon som står och säger typ "asså jag vet inte, jag fattar inte grejen hon är ju inte snygg, så himla skabbigt".
Jag tror ändå inte det är någon annan än mina kompisar som läser min blogg så det är luuungt!

My my love sov här i natt.
Trevlans!
Vet egentligen inte riktigt vad vi har gjort, hon kom vid 8-tiden igår och så åt vi och kollade på Top model.
Sen låg vi och pratade ett tag, men två uppstressade damer som oss orkar inte med något nattsudd inte!
Idag gick vi och köpte glass och gjorde kladdkaka, och sen åkte hon hemåt för att utföra diverse aktiviteter.
Kvinnan går på 7 olika aktiviteter, och vissa flera gånger i veckan!
Jag tackar gud för att jag inte kan något annat än att sjunga!
Haha.

Jag måste:

1. Plugga SÖNDER
2. Äta lunch. Har bara ätit onyttigt idag.
3. Lära mig hela "Sunshine of your love" på gitarr och sång med stämmor.
4. Byta i min kanins bur.
5. Kolla buss.
6. Ringa till alla min kompisar.

Allt detta på ca en timme och en kvart.
Och vad gör jag?
Sitter och skriver att jag borde.
Nej, nu ska jag ta mig i kragen!

Puss


Kommentarer
Postat av: louisen

hahah asåg den iadg jag ba wtf jag känner igen den tjejen :)))

2008-04-10 @ 21:15:25
Postat av: louisen

hahah asåg den iadg jag ba wtf jag känner igen den tjejen :)))

2008-04-10 @ 21:17:40
Postat av: E L L E

haha du har inte ringt till mig:P men jag kanske inte är din vän haha?:P

2008-04-10 @ 21:29:23
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: Johanna F

Louise: Ja, precis så reagerade jag också! ;)
Elle: Haha, jag hann inte med allt som stod på min lista :P

2008-04-11 @ 07:44:53
URL: http://www.frostis.blogg.se
Postat av: Gutke Malin

Hha, grattis hörrö, kändis :D

2008-04-12 @ 12:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0