vänta! jag hinner inte med

jag antar att det é en negativ grejj med att växa upp.
man växer ifrån varann.
synd. för jag har aldrig haft en lika nära vän.
du var sådär nära att du kunde snudda vid min själ.
men man förändrats.
vi é inte samma personer som vi va för nått år sen bara.

vi vet det här J.
sluta blunda för det uppenbara,
vi slutade att gå på samma stig för ett långt tag sen.


Jag hittade texten ovan på Amandas blogg.
Jag tror den är om mig, annars så får du förlåta mig för missförståndet Amanda.
Jag vet, jag vet.
Mycket har hänt på ett år, väldigt mycket.
Jag är ledsen, jag vet inte vad som händer med mig.
Jag vill vara alla till lags men det slutar bara med att jag drar mig undan för mig själv.
Allt blir bara.. för mycket.
Samtidigt har jag aldrig känt mig så älskad som jag gör nu, jag har aldrig haft så mycket vänner.
Men jag behöver lite tid på mig att tänka, så jag hoppas att ni alla förstår att det inte har något med er att göra, bara med mig.
Hoppas ni orkar vänta på att Johanna kommer tillbaka.


image68

Kommentarer
Postat av: VENDELA

Söt bild!

2008-04-23 @ 15:22:13
URL: http://www.veryvendela.blogg.se
Postat av: amanda

det é inte så att ja inte älskar dej Johanna . du é verkligen verkligen bland de absolut 3 finaste människorna jag nånsin mött i mitt liv. du vet att du é ovanligt fin .. folk säger dt .
vi é bara inte lika "tajta" som vi va förra året och dt saknar jag . inget mer . jag menar inte nått negativt .. eller tjo tja kanske förresten. det jag verkligen menar är att jag saknar hur vi va.
inte att jag inte gillar dej.
du är fantastisk skaru veta, jag älskar dej massor J

2008-04-23 @ 18:32:48
URL: http://amandhh.blogg.se
Postat av: Hannah

du finns alltid här johanna, du är jätte fin och jag älskar dig sådär jätte mycket så jag ler varje gång jag ser dig utan att jag ens tänker på det

2008-04-26 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0