goodmorgon

Hej människor!
Nu är det fyra skoldagar kvar. Och det är NICE. Minst sagt. Idag fick jag reda på att jag kommer få VG i matte och det är jag jätteglad över för det var det betyget som jag oroade mig mest för. Så det är skönt.

Idag har jag vandrat runt i stan med Patten da Patt och emotransan Moltas. Dom är nice. Jag köpte en julklapp till min bror och en klänning till mig själv. Juste, det gjorde jag ja.
Och så tog vi en fika på ett mysigt café. Chokladkakan var väl sådär men vi hade trevligt. Snart är det julafton på riktigt. Jag längtar sönder mig. Men lite stressad är jag allt. Det är så mycket som ska hinnas med. Till exempel byta på min kanin. Jag känner stanken ända upp  övervåningen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0