I will follow you into the dark

Hej babies!
Fatta att vi har jullov om vadå? Typ... Jaja, vi säger 24 timmar för jag orkar inte räkna.
Dagen såg ut såhär:
Jag vaknade upp ur min dvala av min hemska väckarklocka som är blå och förjävlig. Vi hade sovmorgon i alla fall, skönt!
Sen gick jag som vanligt runt i hela huset ett tag innan jag vaknat ordentligt och sen borstade jag tänderna, satte på mig kläderna och sminkade mig. Jag har ingen bestämd ordning som jag gör sakerna i, jag gör liksom det som faller mig in. Frukosten fick bestå av en apelsin som jag la i min proppfulla väska. Jag har verkligen börjat slarva med frukosten! Det leder till att jag får ont i huvudet vilket i sin tur leder till att folk upplever mig som lite dryg och bitchig nuförtiden. Jag ska förbättra mig.
Efter det sprang jag som vanligt till bussen bara för att vara på busshållsplatsen 10 minuter innan bussen går. På så sätt har jag tid för att springa hem igen och hämta det som jag glömde. Det händer allt för ofta, kan jag få be att tala om. 
Dagen gick och det var väl inte en så väldigt speciell dag egentligen. Eller jo. Men alla dagar är speciella. 
Nu på eftermiddagen var jag först med Sofia och Patten da Patt hemma hos P och åt fem paket nudlar och sjöng ABBA. Sen åkte jag och Sofia till Skurus avslutning och träffade massa trevliga vänner. 
En riktigt trevlig dag måste jag säga. Som vanligt!

I morgon får jag mina första betyg. Shit! De enda jag vet är matte, engelska och svenska. VG, VG och MVG. Helt okej.
På eftermiddagen ska jag köpa julklappar och på kvällen ska vi ha lucia-uppdrag på någon skum gubb-klubb som heter Odd Fellow. Jag är rädd.
Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Simon

Helt okej? De tär jju jätte bra :)

Och johanna du uppfattas inte alls som dryg och bitchig ;)

2008-12-18 @ 21:09:51
Postat av: julia

haha, min väckarklocka är också blå :)

<3

2008-12-18 @ 21:11:17
Postat av: elle

sällan att mvg är helt okej! det är ju förtusan det bästa man kan få! och ja, ät frukost. pusshej

2008-12-18 @ 22:19:21
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0