what everybody can be

Den tredje december då.
Idag har jag gått runt barfota i skolan hela dagen, bakat lussebullar, vunnit lussebullstävling (lurade Tore Den Store i mig för att få en hel bulle av mig), varit hyperglad, sjungit halsen av mig med mina små vänner, blivit dränkt i vatten av Sebastian, flätat håret på alla i hela klassen, tröstat två människor som var ledsna, lekt binnikemask med Simon, skrattat i massor, blivit lurad av killen i kiosken, köpt en macka och en mandarin, varit i forum med Patricia, Elle och Simon, köpt julklapp till My, ätit lasagne och nu ska jag träffa Patricia. En riktigt bra dag faktiskt!
Voffvoff, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: elle

voff!

2008-12-03 @ 18:16:03
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Simon

Haha vad kul det var där på golvet med Shakira och binnekemask!

2008-12-03 @ 19:46:46
Postat av: Blanca

Okej jag har ingen idé om vad ni pratar om, men jag längtar så att det gör ont till er. :(

2008-12-03 @ 20:00:57
Postat av: julia

haha, det tyckte minsann jag med :)

<3

2008-12-04 @ 21:13:23
Postat av: Tore

Din var klart godast Johanna! Inget snack om saken som man säger, inga lurendrejerier heller ;D

2008-12-09 @ 18:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0