I'm sick of being sick

Idag har jag gått hem från skolan, gårdagens barfotagrej satte sina spår alltså.
Ont i halsen och förkyld. Och så har jag ont i magen, men det beror ju inte på det.
Just nu sitter pappa nere i köket och diskuterar med föräldrar från 8m om den kommande Italienresan!
Åh, shit vad jag längtar. Ett tips från niorna är att vi ska njuta av det varenda sekund när vi är där, även om det är jobbigt att stå upp och sjunga fem timmar om dagen. Det tänker i alla fall jag göra.
Jag får se om jag går i skolan i morgon. Kanske, kanske inte.
På söndag är det Berwaldhallen. Det är då julen drar igång på riktigt.
Jul, jul, strålande jul.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Klart vi kan! Ring mig när du är frisk och taggad på Gossip Girl! :P

2008-12-05 @ 10:31:21
URL: http://frokenstenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0