rolling

Jag ber om ursäkt om kommande inlägg inte kommer bli så innehållsrikt och givande som ni hade förväntat er. Men jag är efterfrågad av Tore (nästan i alla fall), och vad gör man inte för Tore den Store liksom?
Jag kan ju liksom han dra en "dagens outfit".
Den består utav randiga strumpor som är lite noppiga och håliga, ett par jeans fyndade billigt i Thailand, ett linne, en vacker vit kofta med utsmyckningar längs sidorna, örhängen med jesus på, och en sjal som jag köpte av några små hjälpsökande barn i Laos. Har aldrig känt mig så vacker förr.
Filminspelningen igår gick som en dans på rosor, de tryckte i mig pepparkaka tills jag nästan låg och spydde. Nästan.
Och så skulle jag smaska och säga lite grejer, och se min karaktär som var en brunhårig tjej från Lidingö. Och så fick jag säga lite saker så vi får ju se hur resultatet blir!
Men nu tänkte jag gå och mjölka korna i lagår'n.
Adjö.


Kommentarer
Postat av: Tore

Fint Johanna! Längtar till nästa inlägg :D

2008-12-09 @ 19:31:05
URL: http://toreb.blogg.se/
Postat av: Tore

Vackert Johanna! :D

2008-12-09 @ 19:31:42
Postat av: Anonym

ehe

2008-12-10 @ 08:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0