I'm alive!

Jag lever! Överraskad? Det är sant!
Vet inte vad jag har gjort den senaste veckan. Eller jo.. Förutom att jag har blivit av med alla mina värdesaker har jag haft en massa repetitioner, haft två prov (som gick lite grann åt helvete), tröstat mina vänner som alla tycks må lite sisådär just nu, och vart på glöggmys hos Agnes. Det var förövrig jättekul och trevligt, thanks to you Agnes!

Idag är det den första december 2008. Snart är den första december 2008 över, och då kommer det aldrig mer bli det datumet. Någonsin. Om man inte börjar räkna om från början igen, vill säga. Har ni tänkt så någon gång?
Jag tänker för mycket tror jag.
Nu är jag alldeles för trött, vi har haft rep i Berwald hela dagen. Nacka musikklasser in my heart.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Agnes

håhå, thank you Johanna for "komming dit" haha

2008-12-02 @ 19:06:31
URL: http://frokenstenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0