jag säger då det

Nu har jag helt seriöst suttit och fixat med bloggen i en och en halv timme. Och den blev inte ens fin.
Det är svårt sånt där!
Jag är sjuk idag igen, fast jag tänkte gå till skolan ändå. Det känns taskigt mot Daniel att inte komma nu såhär nära konserterna. Men jag kan faktiskt inte hjälpa det. Jag är ju frisk till på söndag i alla fall, det är väl huvudsaken?
Nästa vecka bli stressig men rolig!
På söndag är det som sagt två konserter i Berwaldhallen, på måndag ska jag göra rösten till en tjej i en animerad film, på onsdag är det konsert i Nacka aula, på torsdag spelning med rockskolan och på fredag konsert i aulan igen. Och på lördagen ska vi till gamla stan och sjunga in pengar till klasskassan.
Efter det har jag bara två grejer kvar innan julen, spelning med pianot och luciauppdrag den nittonde.
Nu väntar matteböckerna på mig. Måste visst bädda sängen också.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: elle

hah, fin rumpa man har på din header^^.

haha pöss

2008-12-05 @ 18:49:25
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: julia

haaha, johanna ska du bli tecknad minsann?!

:) <33

2008-12-05 @ 21:30:13
Postat av: Agnes

Johanna! Jag har ju inte ditt nr! Jag vill ha G.Girl mys med dig ikväll, är ensam hemma:) Ring mig baby! (0739232245)

2008-12-06 @ 15:45:12
URL: http://frokenstenbom.blogg.se/
Postat av: Therese

Kolla gärna in min blogg och skriv en rad eller två :)

2008-12-06 @ 15:51:01
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Blanca

Men gud vadå, hur kommer det sej att du ska spela rösten av en animerad film?? Grattis söt.

Puss

2008-12-09 @ 04:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0