dan före dan före dan före dopparedan

Snart är det jul. Jag har köpt alla julklappar så nu kan jag pusta ut!
Jag köpte ett par stövlar också från Timberland. Det är ju nice.
Igår hade vi lilla julafton hemma hos Pattan. Alla flickorna förutom My och Paulina var där... Helt underbart var det faktiskt. Fast synd att inte de kunde komma.
Först delade vi ut julklappar, alla fick en var för vi kör med lottning liksom så att man får något bra i stället för massa smågrejer. Jag fick ett jättefint armband och örhängen av Elle. Om ni ville veta.
Sen gjorde vi en lek som jag kom på lite impulsivt sådär innan alla kom. Den gick ut på att det låg massa lappar i en burk med olika personligheter, och så skulle var och en ta upp en lapp i taget och ge den till den personen som man tyckte passade bäst in på den personligheten. Jag mest engagerad, knäppast, mest omtänksam, bitchigast (!), mest onåbår, artigast, mest snobb och lite sådär. Och så skulle man motivera varför man valde just den, och det ledde till slut till att vi kom in på massa känsliga ämnen och alla satt och störtgrät i Patricias kök. Alla fick prata ut verkligen, och det var jätteskönt. Jag älskar mina vänner så otroligt mycket så det finns inte ens ord för det. Jag önskar verkligen att jag kunde göra mer för er, men bara så ni vet så finns jag alltid här.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fett mysigt

2008-12-22 @ 00:52:09
URL: http://bennet.blogg.se/
Postat av: Blanca

-Det låter underbart... puss

2008-12-22 @ 06:56:52
Postat av: Sophie

Jag har frågestund i min blogg nu, välkommen att ställa frågor :)

KRAM

2008-12-23 @ 23:43:26
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0