födelsedagsch

Shuuu blogg,
jag sitter hemma hos My med några vänner :)
Igår fyllde hon år. Fjortis.
Och vi ville ju inte vara sämre än att kidnappa henne, så sagt och gjort.
Jag skulle ju hit i vilket fall som helst så jag sa åt henne att komma upp till m-korridoren. När hon kom kramade jag om henne och kollade lite på hennes rygg och typ "men va, vad har du på ryggen My?" och så vände hon sig om och då satte jag på en ögonbindel och en sån där sovmask med leopardmönster. Sen kom alla tjejerna förutom Patricia som har utegångsförbud och så drog vi av hennes jacka och satte på en t-shirt där det stod "krama mig jag fyller fjårtishw".
Och nu måste jag fixa lite, jag kan berätta mer sen.
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Flora

sköningar :D
ochnej, jag är verkligen inte bra på allt :P

2008-02-18 @ 21:09:38
URL: http://floras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0