lite smått kaos sådär

Hej blogg!
Jag har inte skrivit på ett tag, jag åkte till Dalarna i fredags och glömde säga till.
Det var superhärligt verkligen, vi åkte dit med familjens absolut bästa vänner och skrattade och pratade och spelade kort dagarna i ända. Och en hel del skidåkning blev det också.
Ganska så, ganska så nice!

Jag har hudsvamp.
Det är helst inget jag skyltar med, så jag har gått runt med stora tröjor hela veckan.
Och smart som jag är skriver jag ut det på bloggen också, bara för att se till så att ingen vän missar det hela.
Smart som jag är.
Nejmen, seriöst så har jag faktiskt fått svamp. Inte kantareller dock, som tur är, utan flugsvamp.
SKOJA!
Jag har fått hudsvamp på hela vänstearmen, lite på högerarmen och på ena låret.
Blä!
Jag var i alla fall hos doktorn som frågade hur ofta jag duschade varpå jag svarade:
"jaa inte vet jag, två tre gånger om dagen kanske"
och haha, vad han skrattade!
Han försökte sänka mina duschningsrutiner till två gånger i veckan, men det kunde han ju hoppa upp och sätta sig på, så jag sa med min bestämda röst som bara Johanna kan ha att
"NEJ. Det kan du glömma."
Han såg lite paff ut men vi kom överrens om att jag ska försöka duscha varannan dag nu i början i alla fall, och smörja in kroppen med tre tusen olika krämer som han skrev ut åt mig.

Nej, nu bar det av till Strängnäs med Cornelia bästa vän, kommer hem på torsdag!
Pösssssss

Kommentarer
Postat av: annaa

stackare :O :)

2008-02-28 @ 11:14:22
URL: http://annaapanna.blogg.se
Postat av: manda

HAHHAHHAHA
förlåt för att jag inte "stödjer" din hudsvamps-sjukdom johannaaaa , men det här va dt rolgiaste ja hörtttt nästaaan (bortsett från mina underbara skämt) :D hiiih , man får svamp av att duscha för mykt ? :O
då kommer ja snart o få en schuamp-attacck snart :P
vi kan va svampbuddiessss ?
SKANAR DEJ MIN SVAMPBOB FYRKANT

2008-02-28 @ 16:38:50
URL: http://tonat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0