picmaskinisten är snart tillbaka!

Numera vet jag var min kamera befinner sig.
Hos Cornelia faktiskt.
Hmm, den har varit där i 2 veckor, och därav den stora bristen på bilder..
Hoppas på att kunna gå på stan med henne på tisdag, inhandla lite smått och gott och få tillbaka min picmaskin!
Jag är trött idag, satt uppe halva natten och pratade i telefon med Cornelia.
Vi skrev upp listor på vad vi ska ha med oss till Italy, och det gick fort att fylla en A4-sida ska ni veta.
Jag lånade förövrigt en jättestor Lacoste-cardigan som det begåvade barnet har sytt om i ärmarna så att den är lagom. Jag fattar inte hur hon kan få den att se perfekt ut när hon själv sytt in den?
Det funkar ju inte för mig!
However,
JAG VILL HA TILLBAKA MIN KAMERA!

Kommentarer
Postat av: cornelia

hmm, med lite hjälp av min kära mamma så blev et riktigt snyggt;) ser fram emot tisdag söötis!

2008-02-03 @ 17:42:13
URL: http://dominno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0