Rolling, rolling

Hej fina läsare!
Jag fick just veta att någon saknar mig när jag inte skriver, och det är klart att jag ska börja skriva igen då!
Dagen har varit jättehärlig, åkte till stan med mina fina vänner Mira och Cathrine.
Och hoppelihopp, vet ni vad man hittar?
Nej, det är klart ni inte vet, vad dum jag är.
Jag hittade tre armband och ett par solglasögon för 15 svenska riksdaler!
Yeeaah!
Eftersom att det var sånt fint väder gick vi och köpte lite gott på seven och satte oss på kajen vid slussen och lapade solljus.
Vi blev alldeles lyriska av vädret!
När vi satt där kom det två galna fransmän och frågade om vi ville komma på fest hos dom, och haha vilket sammanträffande- alla vi tre blev helt plötsligt upptagna. Med något annat förstås, inte ska de tro att vi ska komma till dom och festa.
Så kul ska de inte få ha det ;)
Vi gav dem våra nummer också. Inte.
Men vi gav några telefonnummer, så det blir synd om den stackaren som råkar vara ägaren!

Och nu sitter jag hos mormor och morfar, mätt i magen och ganska så nöjd med livet faktiskt.
Nu är det Så ska det låta, och det kan man ju inte missa!

Pööss!

Kommentarer
Postat av: E L L E

15 spänn, fett nice jue!
var hittade du det?
vi kommer hem sent ikväll om du undrade hhahh:P
¨Pusss

2008-03-01 @ 14:47:47
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0