Savex kom till mig på en vit häst

Aaahg, mina läppar är torra som sandpapper!
Önskar att jag hade min räddare, Savex, här.
Någon som har lånat denna lilla burk av mig, hör då genast av er tack!
Jag kan verkligen rekommendera det förresten, det gör under för torra läppar som mina.
På kvällen brukar jag alltid borsta lite med tandborsten på läpparna, och sen lägga på Savex. Och sen när man vaknar på morgonen har man mjuka och fräscha läppar! Verkligen en hit! 
                                                                  

                     





Jag vet dessvärre inte var man kan köpa det,
 jag hittade det när mammas kompis hade varit här och glömt det i badrummet,
helt oanvänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0