Sms-lek

Liten lista tagen av My..
Okej, sjukt tråkiga sms blev det!


Gå in i din smsinbox och rulla ner fem steg, använd det sms:et som svar på första frågan, gör sedan likadant med de andra.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Jag såg Kenza på bussen hon sitter några säten framför mig omg

Vad gillar folk bäst hos dig?
E Moa åh Patricia där? ;) Puss

Vilken raggningsreplik faller du för?
Lycka till älskling, det ska gå bra :)<3

Vad var det första du sa imorse?
Mm klarar knappt vänta :)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Har du vaknat? :)

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Haha, great :D Puss

Vad säger du under förspel?
LYCKA TILL IDAG

Och efteråt?
Jag är på väg. Ring mig! ;)

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Okej hur kan jag hjälpa till? :) Puss på dig

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Haha nee det skulle förvåna mig starkt :) Pussar på dej älsk... :)

Kommentarer
Postat av: Hp

Haha!

2008-02-23 @ 22:43:41
URL: http://hanipaj.blogg.se
Postat av: amanda

haha mitt sms va dt första meddelandet :'D
(aaaa)
låter rätt så nurrrdyy nu i efterhand

2008-02-28 @ 16:39:40
URL: http://tonat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0