Stig Helmer is da shiiiiet!

God kväll alla söta.
Alla är söta, även du som tycker att du är ful. Nu vet du det.
Hoppas ni har haft en bra helg!
Jag har haft det ganska så, ganska så najs. För er som undrar varför jag alltid säger så, är det för att den kommer från en Stig-Helmerfilm, i Alperna tror jag.
Och varför jag sa så i just det här inlägget är för att jag var med familjen Jordell igår.
Som tur var förstörde jag tydligen inga planer för Cornelia, thank God.
Den familjen är helt galen, precis som oss!
Och alltid kommer vi att snacka om allas våra favoritfilmer, sällskapsresan.
Och därav meningen, ganska så, ganska så najs.
Men nu vill min far gå och lägga sig, så jag måste tyvärr säga adjö.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Flora

svar: tack så hemst mycket sötis, du vet inte hur glad jag blir!

kul det där med mtv förresten!!

2008-02-02 @ 23:13:45
URL: http://floras.blogg.se
Postat av: E L L E

Haha ajö:P

2008-02-03 @ 09:51:55
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: cornelia

johanna duvet att du är ganska, GANSKA så najs!

2008-02-03 @ 17:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0