that David played and it pleased the Lord

Ojojoj, man är på sånt göra-annat-humör när man ska plugga.
Märkligt!
Jag har i alla fall försökt få in några franskaverb till provet på fredag.
Nu ska jag bara veta vad de betyder också..

Jag och my håller på med varsin sommarbok där vi ska skriva ner allt som händer i sommar!
Mina planer så här långt för sommaren är:

Fylla fjortis på skolavslutningsdan, den 4 juni.
Hoppas någon kommer ihåg mig trots avslutningshysterin!

Allsång på Skansen med massor av kompisar

Hällevik med Cornelia, Gordon och Måns

Gotland med mamma, Måns och alla underbara vänner vi har där!

Hawila, jag och My ska segla skuta i 8 dagar på västkusten och äga sönder placet! ;)

Thailand och Laos i tre veckor. YES, vi beställde biljetter i helgen!

The Voice med kompisar

Nej, nu måste jag faktiskt plugga.
Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0