This is me

Godmorgon!
Fan, jag har väldigt ont i halsen.
Fick ställa in alla planer för igår pga av det.
Fast det var iförsej helt okej, jag var hemma och myste med bror och far.
Mamma var på tjejmiddag och det måste ju utnyttjas, så vi gjorde pizza och köpte godis och kollade på "This is England", en film som jag verkligen kan rekommendera faktiskt!
Den handlar om en liten pojke som av en händelse börjar hänga med ett gäng, och så leder det ena till det andra.
Jaa man måste typ se för att fatta.
Och nu härmade jag mina repliker i minsta detalj.
Nu vet ni det.
Pöss!

Kommentarer
Postat av: E L L E

Jag har också ont i halsen:( Jag kan typ inte prata, låter som en död råtta typ haha.

2008-02-03 @ 13:07:17
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0