vinka till tåget, gott folk!

Min blogg är mindre lyckad.
Men jag orkar inte bry mig!
Jag har den ju faktiskt mest för att skriva av mig, men ändå har jag hyfsat många besökare varje dag..
Konstigt!
OCH GISSA VEM SOM SKA FÅ TA BORT SIN TANDSTÄLLNING OM TVÅ VECKOR?!
Åh nej, nu gjorde jag gissningsleken lite för lätt igen.
För er som gissade 'Ulla-Berit' kan jag säga att ni hade säkert rätt.
Men det var inte henne jag tänkte på i det här sammanhanget, UTAN SJÄLVASTE JAG!
Me, Myself, I!
Fattar det inte, senast igår sa jag till Cattis typ "asså dom kommer säkert säga jahapp, tre år till lilla Johanna" men icke!
De sa typ att det såg bra ut och att jag skulle få en tid, och vips! så stod jag där med en blå lapp i handen där det står att jag ska dit nästa tisdag för "avrälsning" eller nåt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

meen okeej faan va roligt jag saaaaa ju de!!!
i know you love mee haha

2008-02-19 @ 17:39:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0