And a happy new year!

Nu är det den andra januari 2008.
Skulle dock inte förvåna mig om det var något helt annat datum, tiden har gått så förjävligt snabbt det här lovet!
Nyår var bra, jag var med Axel, Erik, Fredrik, Ebba, Elle och Sofia. Och min brursa förstås ;)
Vi var ute och smällde smällare efter middagen och sen gick hela herrskapet förutom Erik och Fredrik hem till mig och åt efterrätt som bestod av supergod mango och vaniljglass som pappa hade gjort i sin vackra glassmaskin.
Sen gick Ebba och Elle hem till sig för att fira tolvslaget med sina familjer, och Axel och Sofia stannade här och så gick vi ut och kollade på fyrverkerier tillsammans.
Sen sov alla fina flickorna här.
Somnade väl vid 5-tiden och natten gick till som vanligt med dom galningarna.
Elle SKRIKER i sömnen 24/7, och slår ner Sofia som hoppar upp i min säng och använder min kudde som stöd till sina fötter. Vaknade vid 12 av att Elle än en gång skriker "Pappa SLUTA PAPPA!", och " Johanna, du har FÄRG!" och jag svarar dödstrött med "Vafan Elle, jag har ingen färg"..
Resten av dagen spenderade vi i mitt rum med mina skolkataloger och godis. Närmare bestämt 7 timmar på mitt rum. Liv? Nopp..

Sen gick vi ut på en mycket uppskattad picknick klockan 7 i går kväll i haglet. Elle sjöng klagosånger över hela norra Europa. Jag gick och var super nöjd i min oversize Fjollrövenmössa som jag köpte för några dagar sen.
Lite bilder från nyår då;


                                                                                                 


                                 image5image6

Nu dampar min vackra bror på mig, så jag måste dra min kos.
På bilderna är det han och jag, om ni undrar.


PUSS!

Kommentarer
Postat av: amanda

den där profilbilden på Måns ser ut som ett modellfoto, haha ")

2008-01-03 @ 19:09:23
URL: http://amandiee.blogg.se
Postat av: patricia

grrr.. sötnosar

2008-01-05 @ 14:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0