Det är inte illa, jag har apa, häst och villa

Heeeeeeeeeeeej mina kära läsare, hoppas allt är bra med er!

Med mig är det toppen igen, av ingen särsild anledning egentligen.
Knasigt livet är ibland!

I förrgår kände jag mig som en instängd Pippi Långstrump.

Helt crazy på insidan, men på utsidan hade mina röda flätor liksom vissnat och lagt sig in till huvudet.
Så ingen kunde se min glada och sprudlande insida, förstår du?
Och sen i går kom My och räddade mig ur situationen, vi gick på stan och hade trevligt.
Jag inhandlade ett par örhängen och ett armband för 100 kr styck på Picnic på Riddargatan 3A.
Det blev också en t-shirt från Urban Outfitters, 'Save our planet'.
Bra köp tycker jag! :)
My köpte en jacka för endast 100 svenska riksdaler på HM, jag kan bara säga grattis!
Och snygg var den också!
Så jag får väl säga tack My, för att du släppte ut mitt galna Pippisinne som jag så länge saknat!


Kommentarer
Postat av: amanda

haha johanna, vilket sajk-inlägg ")

2008-01-05 @ 14:40:27
URL: http://amandiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0