do you wanna be on top?

Åh, jag är bara tvungen att lägga in lite bilder från Victorias igår, så mycket färger och så sjukt snygga modeller.
Jag sitter bara och förundras över hela showen, och undrar hur det skulle vara att gå där på catwalken när alla applåderar. Tänk om man ramlar? (hahaha) :D
Jag vet ju at jag aldrig kommer bli modell såklart, och det är inte direkt min dröm heller, så jag nöjer mig med att checka in alla stylisch underkläder de har.
Enjoy!

               


Haha, Heidi Klum ser lite tilltryckt ut på tredje bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Dom är ju så jäävla snygga. Och Heidi har ju ändå fött 3 ungar och har ändå en tvättbräda till mage.

2008-01-07 @ 10:10:11
URL: http://garliczz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0