Elle Kari

Jag är stolt.
Jag är stolt över alla mina vänner, men den här stoltheten riktar jag till Elle.
Jag läste just hennes blogg, som jag gör varje dag, och det går riktigt bra för den!
Igår hade hon 240 unika, och det går uppåt!
Vad duktig hon är, den söta flickan.
För er som undrar lärde jag känna henne redan i 2:an, på ett seglarläger där vi umgicks varje dag.
Sen sågs vi inte på länge, men jag kommer ihåg att jag tänkte på henne flera gånger och att jag saknade henne..
Och sen sökte jag till musikklass, kom in, och på första 'lärakännavarandramötet' såg jag att där var ju Elle Kari, den lilla tjejen med det ovanliga namnet :)
Jag kommer ihåg att hon sprang fram till pianot inför alla små treor, som vi var då, och skrek "JAG SPELAR FIOL", och gestikulerade med armarna som om hon spelade.
Oj, vad jag skrattade!
Och på den vägen var det, vi började i samma klass, tog samma buss varje morgon och var kompisar redan från första dagen.
 Hon är nog den vännen jag har skrattast mest med, och även gråtit med.
Och absolut den jag bråkat mest med. Men ändå så vet vi att vi alltid finns där för varandra.
Jag älskar dig Elle.


image29

En riktigt ful bild på oss från 5:an haha :D'

Kika in på hennes blogg, den är värd ett besök!
Ellesapelle.blogg.se

Kommentarer
Postat av: E L L E

haha vilken bild:P
vad gullig du är

2008-01-31 @ 20:00:03
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0