ghettot i fredags ;)

Haha, jag bara skrattar åt kommentarerna på det förra inlägget :D
Det var nog inte en enda blatte där i fredags tror jag!
Inte för att det spelar någon roll, men där fick du på näsan, Simon ;)
Det var faktiskt riktigt trevligt, lite för mycket wannabe elverket kanske.
Men trevliga människor och så.
Och så får man ju inte glömma Elin, som jag inte träffat sen i trean!
Det var verkligen kul att se henne igen!
Och ja, efteråt träffade vi en kompis till Patricia som heter Gustav.
Och sen åkte jag hem och sov min skönhetssömn. 
 
Igår morse ringde jag My för att kolla när vi skulle träffas i stan.
Vi träffades i Slussen vid 12-tiden och tog tunnelbanan till t-centralen.
Sen gick vi runt Gallerian till Hötorget och runt där, och hittade några riktiga kap!
Jag köpte en kappa, en bh och ett skärp för under 200 kronor, fatta!
Var riktigt nöjd..
Sen åkte vi hem till mig, och pratade hela kvällen tills vi gick och la oss.
Jag älskar dig My!
Och nu är jag här.
Superfint väder ute, men jag har ingen ork att gå ut.
Eller jo, nu måste jag faktiskt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0