Hur väl känner du mig?

Jag veet, jag hatar också listor, eller i alla fall att läsa dom.
Men för er som aldrig fyllt i en sån här lista kan jag säga att det faktiskt är väldigt kul :=)
Och så har jag ju inte haft någon sak som till exempel "60 sanningar" som jag hade i gamla bloggen.
Så nu kan ni lära känna mig lite bättre.
Enjoy!




1. vad heter du? Johanna
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Johanna kanske inte är det mest originella, men jag gillar det, för det är verkligen så mycket mig på något sätt.
3. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? De var rätt säkra tror jag, men Joanna och Anna fanns också på tapeten.
4. vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. vilken årgång är du? 94, fjortisårgången nummer 1..
6. vart bor du? Utanför Hufvudstaden
7. bott utomlands? Nej, tyvärr!
8. flyttat antal gånger? Räknade igår, kom till 5 tror jag :P
9. vart skulle du vilja bo? I stan, Skeppsbron i Ebbas lägenhet!
10. vilken skolklass? 7:an
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jag har alltid vetat. Artist och inte annat.
12. hur lång är du? 169 cm över havet
13. hårfärg och frisyr? jävla blondjävel ;) lite längre än axlarna, snelugg.
14. vilken ögonfärg? Isblåa
15.  vad gör du på din fritid? Jag sjunger, spelar gitarr och piano, lyssnar på musik, skriver och pussar på mina kompisar.
16. brukar du träna? Har börjat faktiskt, 3 gånger i veckan!
17. skostorlek? Det är så konstigt, jag har alltid varit jättelång, men mina fötter och händer slutade växa när jag var bäbis typ. 36/37  har jag i skor.
18. glasögon? Solisar på sommarn såklart ;)
19. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen. Och en hemlig tatuering under foten som jag visar för ytterst få ;)
20. favorit filmer? Madicken och Bullerbybarnen.
21. favorit låtar? you and me men lifehouse, if you were a sailboat med Katie Melua
22. favorit årstider? sommmmmmmaaaar
23. vaforit mat/dryck? vegetariskt, mineralvatten
24. har du djur? En kanin som är helt galen och sjukt tam som heter Stella Nova, och en annan kanin i hjärtat.
25. favorit färg? ljusrosa, vitt och svart
26. parfym? Escada, men jag gillar mer body lotions som luktar gott. Satsuma Body Butter från The body shop :)
27. favorit ämne i skolan? Musik och bild
28. sysselsättning? Musik"!
29. vad använder du just nu för jacka? Lite olika. En grön från BIKBOK eller en Canada Goose.
30. favoritfärg på kläder? Brunt, vitt, svart och marinblått. Och grått.
31. favoritmaterial på kläder? Bomull
32. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par nya snygga jeans med hög midja!
33. favoritaffärer? HM för att köpa, Urban Outfitters för att inspireras. Och så älskar jag Mathilde!
34. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det varierar helt, ibland för ingenting om jag inte känner att jag är i behov av något :) Händer tyvärr inte så ofta, men..
35. favoritmärke? Resteröds, jag har typ 5 tröjor och två mössor därifrån :D




                                                                             image27

Haha, langar snyggaste bilden från i somras på mig och min knasiga kaninjävel ;)
Ska förövrigt byta i hennes bur nu, och det är ju mindre roligt..

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker det ör kul att läösa lite listor faktiskt..:)

2008-01-13 @ 21:26:14
URL: http://fashionbysandra.tjejsajten.se
Postat av: AMANDA

kul med listor! o kul att du är nöjd med headern!

2008-01-14 @ 08:58:06
URL: http://amandas.blogg.se
Postat av: me

jag känner inte dej men jag känner sofia i din klass ;)
snygg header föresten :)

2008-01-14 @ 16:33:47
URL: http://heikkine.blogg.se
Postat av: Flora

söt kanin! :D

2008-01-14 @ 18:47:14
URL: http://floras.blogg.se
Postat av: Fröken D

listigt:)

2008-01-14 @ 18:59:50
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: me

svar : , ok , joo det avr hon som gjorde til mej me ;) ...

föresten känner du "fröken D" ? :P

2008-01-14 @ 19:24:35
URL: http://heikkine.blogg.se
Postat av: Cathrine

Meen sweet

2008-01-20 @ 19:20:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0