jag känner att nivån på min blogg är ganska låg

Den här dagen i största allmänhet har varit bra tror jag.
Ibland går det dagar som man verkligen inte minns något, som en dröm typ.
Det har varit en sån dag idag i alla fall.
Gick till skolan, glömde gympakläderna, lektion efter lektion rullade förbi och sen slutade vi.
Jag gick till forum några minuter med Elle och Patricia och köpte ett solpuder för endast 10 riksdaler från Isadora. Jag gott folkt, ni hörde rätt! Kicks har halva reapriser på jättemycket, så skynda och fynda!
Efter det åkte jag hem till Patricia och vi åt nudlar och pluggade.
No-prov på fredag :S
Och sen åkte jag hem, och nu sitter jag här bakom den tragiska skärmen som tar upp alldeles för stor del av mitt liv.
Och jag har fått en Veckorevyn, JIPPIE!
Ska bada, och sen läsa Veckorevyn.
Puss!


Kommentarer
Postat av: amanda

asså abdulla , this is my new blogg yao ;D!
haha, checka alla inlägg så kanske du finner ett om dig med en liten eftertanke i rubriken ..
älskar dig grovt

2008-01-22 @ 21:26:43
URL: http://tonat.blogg.se
Postat av: amanda

asså abdulla , this is my new blogg yao ;D!
haha, checka alla inlägg så kanske du finner ett om dig med en liten eftertanke i rubriken ..
älskar dig grovt

2008-01-22 @ 21:26:50
URL: http://tonat.blogg.se
Postat av: amanda

asså abdulla , this is my new blogg yao ;D!
haha, checka alla inlägg så kanske du finner ett om dig med en liten eftertanke i rubriken ..
älskar dig grovt

2008-01-22 @ 21:27:01
URL: http://tonat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0