jag lever för sången, verkligen

Hej blogg,
idag vaknade jag vid 11-tiden, och var sjukt sugen på att sjunga, så jag försökte sjunga lite medan jag låg där i sängen. Men fan, det gick inte. Jag hade tappat rösten från igår!
Nu har jag som tur är fått tillbaka den igen, så det är lungt..
Jag hatar att tappa rösten!
En gång efter en lektion hos Ola fick jag stämbandskatarr för att jag tog i "för mycket". Men det var det värt såklart!
Fick förresten reda på igår att Ola hade sagt till alla bandmedlemmar att gå in på min blogg.
Och hans syster också för den delen. Tack Ola!
Haha, och hej bandet och syster om ni skulle få för er att läsa min blogg någon till gång ;)

Jag ska försöka ta mig ut på en joggingtur idag, men det regnar ute.
Ikväll bär det av till Cornelia, bästa vän. Eller så kommer hon hit, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0