Jag strulade med en playmate för att jag är så hög.

Jag sitter här vid datan, agerar barnvakt åt mina gäster.
Inte för att jag har något emot det, söta barn och så är det ju alltid kul att få leka med barbie för en gångs skull!
I morgon bär det av till NK-rean, har siktat in mig på en riktigt snygg oversize-kofta.
Efter det vet jag inte vad, men den börjar ju vid 2 för nyckelkunder, så det blir väl inte så mycket mer gjort den dan.
På måndag däremot ska vi ha skööjs, laserdome med klassen yeah!
Puss på er söötnosar <3

Kommentarer
Postat av: amanda

schnygga rubriker johanna! ")
men börjar inte Ekliden på tisdag, den åttonde?
pöss

2008-01-06 @ 17:48:12
URL: http://amandiee.blogg.se
Postat av: hahah

Vissa fick gå in på nk vi 12!!! hahahhahahah

2008-01-07 @ 18:40:06
Postat av: Johanna

haha, det var de svarta kunderna, "vi bor på Östermalm och det här är vårat place"

2008-01-07 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0