Jag vill kunna ge tillbaka det jag fått, så rösta ffs!

En uppmaning kommer här,
snällasnällasnälla, gå in på http://swedishmetalawards.se/, gå in på kategorin "rösta" och välj powermetalgrejen, rösta sen på Insania. Om ni gör det så är jag så himla tacksam, det är min sångpedagogs band, och efter allt han hjälp mig med vore det underbart att ge honom något. Dessutom är de sjukt bra!
Som sagt vaknar jag varje morgon till låten "The land of the Wintersun" :)
RÖSTARÖSTARÖSTA, det ser krångligt ut som jag har förklarat det, men ni fattar och det tar bara några ynkapynka sekunder. 

Massa pussar till alla snälla som gör det! <3

                           


Ola, som han heter, är sångaren. Nästan lika crazy som jag. 
 Kanske inte världens bästa ljudkvalitet, men whatever, ni fattar vinken va?
GÅ IN OCH RÖSTA BARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0