Johanna is back on track!

Jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge, men jag har haft sjukt mycket för mig.
Eller egentligen så har jag väl inte det, men jag har helt enkelt haft för mycket att tänka på.
Men nu är jag back on track förhoppningsvis ;)
Idag är jag sjuk, jag antar att det är ett bakslag från kroppen efter allt jag har utsatt mig för de här dagarna.
Igår blödde jag näsblod helt utan anledning, överansträgning eller något sånt.
Snart ska jag gå ut på promenad med min älskade Mira, som har varit i Asien i 5 veckor, så jag har inte träffat henne sen den 19:e december!
Jag har saknat henne något enormt, så det blir ju jättekul!
Ha det bra flickor och pojkar, för er som undrar så kommer jag till skolan i morgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0