längtar till sommarn, till solen till värmen

Jag längtar till sommarnen så mycket att jag kan dö, allvarligt talat.
Eller nej, dö ska jag ju inte förstås, men ni fattar.
Sommaren -07 var lite av en besvikelse för många, eftersom det regnade HELA tiden typ.
Men om jag tänker tillbaka har jag ändå många fina minnen, jag tänker framförallt på Allsång på Skansen med Mira, Möja med familjen Schmidt och Hällevik med syster och bröder.
Lite bilder!;



Allsång jaaaooo

                                         





Möööja!








Hällevik, längtar tillbaka!








Ser det inte lockande ut?
Jag tycker inte alls det känns längesen, men ändå så himla avlägset på något sätt..

Kommentarer
Postat av: corneeeeeeloa

aaaaaa, shit vad kul de va! bästa på lovet!

2008-01-07 @ 13:46:32
Postat av: cornelooa

de va najs asså! bästa på lovet :)

2008-01-07 @ 13:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0