like the first mooorning lalalala

Jag uppdaterar allt mer sällan..
Vad kan det bero på?
Mycket med skolan, aktiviter hela tiden helt plötsligt..
Jaa, det har ju blivit så.
Måndag Friskis och Svettis,
onsdag Friskis och Svettis (fy vad jag hatar namnet) ;)
torsdag rockgrupp,
fredag sångpedagog.
Och så ska jag börja på piano vecka 10, så då blir jag antagligen upptagen alla veckodagarna..
Men det kan vara bra för mig, så att jag verkligen utnyttjar tiden till fullo om man säger så ;)

Just nu är klockan 08.00 och jag sitter i pyjamas och morgonrock och rufsigt hår, och bussen går om en timme.´
Klockan 7 ringde mamma och väckte mig för att informera att jag var tvungen att gå ut till parkeringen och lämna hennes busskort som jag hade lånat. Och det var kallt.
Men nu måste jag faktiskt gå och göra mig lite frukost.
Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0