Oh crazy, but it feels alright

Klockan är 09.35.
Jag vaknade för en timme sen av min väckarklocka på mobilen som tjöt så in i helvete.
En bra sak med den är att låten jag har, (som förövrigt är en metallåt som jag inte alls borde gilla), är att det är min underbara sångpedagog som sjunger. Han är så sjukt bra, han stöttar mig alltid och jag vet att han tror på mig och är stolt över mig. Jag är bara så glad att han finns! Så därför får han gärna väcka mig på morgonen ;) 

Ska ta en buss som går 12.36 och åka till stan för att köra laserdoom med min kära klass.
Det kommer bli najs att träffa alla igen..
Jag känner att det kommer bli rätt så crazy eftersom att alla i min klass är bokstavligt seriöst galna som 25 stuckna grisar. Som Carro sa "Det är som om dom gjorde med mening så att alla Sveriges töntigaste och barnsligaste personer hamnade i samma klass", när vi skulle hitta förklaringar till våra lärare varför vi håller på som vi gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0