pump it

Jag kom just hem från en joggingtur med min bror Måns.
Det är alltid lika plågsamt när man springer, men alltid lika skönt efteråt. Och det väger upp, liksom.
Jag har verkligen kommit igång med träningen, som också var mitt nyårslöfte, och det känns väldigt bra.
Jag har även lyckats äta nyttigare hela året, har inte köpt godis en enda gång den här terminen. (okej, jag vet att det bara har gått 12 dagar på året, och bara 4 skoldagar, men jag är nöjd!)
Man mår så himla mycket bättre när man tränar, och man får ju bättre flås också, så det borde väl vara bra för sången? :D
Och för att inte tala om min rumpa, den har redan blivit fastare, haha :D
Över gränsen igen, jag vet.
Men jag skriver ju faktiskt inte för att alla ska läsa, utan för att skriva av mina känslor.
Mina känslor till min rumpa, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0