Spice Girls goes Victoria's Secret

Det var väl ingen som missade Victoria Secret Fashionshow igår?
Nää, tänkte väl det!
Själv höll jag på att missa den, men Pattan påminde mig när det var en kvart kvar.
Men hon spelade in den, så vi får se den idag.
However, Spice Girls var ju där!
Varför dissar alla deras comeback? (okej, dissar kanske var fel ord eftersom hela världsturnébiljetterna såldes ut på 10 sekunder).
Men varför tycker alla att de är så fel?
Jag tycker det var väldigt skönt att se att de inte hade krypit tillbaka i sina färgglada och tajta kläder som de hade, och i stället satsat på lite mer stilrent..
Och så tyckte jag verkligen att hela gruppen hade mognat till sig, de var inte den där sprudlande och omkringhoppande tonåringarna som på 90-talet.
Så det jag vill säga är att jag tycker det är kul att de gör comeback, och att alla små tjejer även nuförtiden får växa upp till alla vårans Spice Girls!


Kommentarer
Postat av: A M A N D A

håller inte med det minsta :D
pöss

2008-01-07 @ 19:00:19
URL: http://amandiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0