CORNELIA GÄSTBLOGGAR! (:

Cornyy här :) Jag hade då tänkt gästblogga eftersom att johannas data har pajjat och då bad hon mig skriva nåt i hennes blogg. och då ställer man ju upp såklart!
Jag kan börja med att berätta att det var pissväder idag , typ snöregn. det var inte så najs eftersom nu vill vi INTE ha nån mer vinter, sommar tack!
annars var det väl en helk ok dag..
OCH VET NI!?? på onsdag åker jag och johanna till det trevliga lilla landet italien! aaaaah asså jag längtar sönder. fett med kul vi kommer ha där :)  och det kommer va sol! kanske att man blir en aningens brunare också. (tyvärr blir inte jag lika brun som johanna) men ändå. så de ser jag fram emot!
nu måste jag ta itu med diverse pluggande som oftast inte går så himla bra framför datan. så ha det braa allihopa:) 
PUSS // Cornelia

Kommentarer
Postat av: Mira

Hoppas ni får det bra flickor (A)

2008-03-23 @ 14:11:30
Postat av: Mira

Hoppas ni får det bra flickor (A)

2008-03-23 @ 14:14:05
Postat av: amanda

hoppas du har det kul :) saknar dej faktiskt

2008-03-27 @ 19:51:31
URL: http://mandhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0