good fucking morning sweethearts

Godmorgon
Fan heller, har inte sovit en blund på hela natten känns det som!
Och så ska mamma komma in i mitt rum och riva ner hela min inredning för att hitta en deo.
Toppen.

Helgen har varit jättebra faktiskt, lite kort kanske..
Myskväll med My i fredags, vilket innefattade inköp av nagellack, Ben&Jerry's, filmhyrning, baguettätning, chipsätning, glassätning, godisätning, ansiktmaskätning (skoja!), fixa naglarna och jogga.
Och sen kolla på filmen förstås, som hetter Slap her, she's French, men jag vet inte om den var så bra eftersom jag somnade efter halva.
Och sen somnade My också.
Och så vaknade vi klockan halv tre i soffan helt förvirrade, och sen gick vi och la oss och snackade all night long.
Superlyckad kväll!
I lördags vaknade vi tidigt, åt en dunderfrukost och sen åkte vi in till staden.
Vi köpte två tees tillsammans, skitaschnygga, och jag köpte en grå munktröja som jag redan använt ihjäl.
Tack för helgen My, you made my helg My ;)
Hahaha

I lördags kväll sov jag hos Cornelia, superkul som vanligt!
Det känns nästan som att komma hem, jag känner hennes familj så otroligt bra.
Vi kollade på Stig Helmer (eller Stickan som vi säger) Snowroller, förstås!
För nästa onsdag smäller det, då är det Alperna för hela slanten!

Hoppas ni får en bättre dag än vad jag får!
Pöss

Kommentarer
Postat av: amanda.

länge sen johanna .
gillar du inte mig längre ?

2008-03-10 @ 20:50:51
URL: http://tonat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0