respekt

hello cutiees
det é massa "gästbloggare" här på johannas sida eftersom johanna tha man herself inte pallar skriva, lite synd tycker jag eftersom jag gillar hennes blogg massa och det gör säkert ni oxo!<3
FROSTIS.BLOGG.SE IS THA SHIT.
hah :) Ja har ingen jävla aning om ni som läser dt här verkligen känner Johanna, så ja drar lite fakta ...... oroa dig inte Jojjo, det é inget privat. förutom att hon haft sex sjuttio gånger me en 70-årig gubbe som dog av nån sjukdom efteråt. ett råd till johannas blivande partners, wear protection! :D
hahaaaa, det där va fett saaaaaaant :D

asså visst alla skriver att sina bästavänner é finast i världen och tjitjattan hit och dit, nått i den stilen. fast asså .. för mig så é Johanna förjävligt fin och underbar. hon é min bästavän och det é me stolthet ja säger det. ja ser verkligen upp till henne. Ingen på jorden é fan perfekt, men johanna, du é den personen ja känner som é närmast perfekt.
så lixom, då ni läser denna frostisflingors bloggen, läser ni inte bara en sjukt rolig/bra blogg som fått bloggtorka me stort B på sista tiden, ni läser även en blogg som é skriven av en riktigt riktigt fantastisk tjejj som verkligen é älskad av massa människor. I value johanna so much.

ja heter amanda förresten :D Hööö, lite seg i presentationen!<3
ja é en ball kissekatt, jäääävligt kattig!
bestämm själva förresten ;D
ha en förjävligt fin kväll alllllaaaa däruteeeee
image58
make some noice people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0