so good

I feel good.
Jag har vant mig lite mer vid mina nakna tänder, och erkänner att det är tusen gånger snyggare än det var före.
Som tur är.
Jag har en glad-dag idag, fint väder och allmänt skön dag.
Lunch bestod av mackedonken (är det bara jag som fortfarande säger det?), med Patricia, Elle och Sofia.
Coolaste brudarna i stan vettni!
Jag gillade inte mackedonken alls, har alltid tyckt att det känns ofräscht, fram tills idag.
Antagligen bara en engångsföreteelse, för vem blir inte glad av att slippa fisk med spenat efter en lång förmiddag med teknik (bläbläbläbläblä), NO som idag innefattade fågelidentifiering, och sen spela blues på musiken, liksom?

I kväll blir det först träning vid 7 med Cattis och Patricia, och sen tänkte jag nog bara slappa framför TVn med 3000 apelsiner. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0