hemma igen!

Haha, vilka reaktioner det förra inlägget fick!
Sånt gillar jag, så säg vad ni tycker bara!
Däremot så tycker jag det är onödigt med taskiga kommentarer, så om ni inte tycker om mig kan ni ju klicka på det röda krysset längst upp i hörnet, så slipper ni mig.
Heeelt underbar helg har det varit, jag skriver mer om den någon annan dag för nu hade jag tänkt gå ut på en promenad och sen spela piano.
Förresten undrar jag vad Amanda menade med sin kommentar..
Det är klart det är okej med några cider, sa jag något annat eller?
Vi var ju förfan 12 år förra året, och du vet hur en nära vän till oss båda mådde?
Och vadå "med.. my"?
Jaja, skit samma!

Gulle

Kommentarer
Postat av: E L L E

jag har en ny blogg, bildblogg: justpics.blogg.se

kram:)

2008-05-05 @ 20:52:26
URL: http://tidvis.webblogg.se
Postat av: hannah

menar du mig med den där vännen? :O

jag älskar dig

2008-05-05 @ 21:30:47
Postat av: Johanna F

Ja, det gör jag

2008-05-06 @ 08:32:09
URL: http://frostis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0