tagen från amandie

Jag lever!
Det trodde ni inte va?
Nej, visste väl det!
Det här inlägget får bli ett såntdär som är så roligt att skriva själv, men som andra inte orkar läsa.
Fast jag vet att du inte kan låta bli nu!


Har du ljugit för en kompis rätt upp i ögonen?

Nej. Jag kan inte ljuga för folk rakt i ansiktet. Det går ju inte!
Och jag hatar när folk tror att jag ljuger när jag inte gör det, för då börjar jag skratta och allt blir så jobbigt!

Ser du dig själv som en bra vän?
Nej, det tror jag inte. Jag tycker inte att jag förtjänar alla underbara människor runt omkring mig.
Men jag gör allt för att de ska förstå hur mycket jag älskar dem, varenda en.

Är du en bra flickvän?
Det får man avgöra själv, men jag skulle aldrig vara otrogen i alla fall.

Har du någon gång vart otrogen?
Se ovan, aldrig.

Kan man älska & hata samma person?
Nej, det tror jag inte. Älskar man en person tror jag inte att man hatar den på riktigt, även om det verkligen känns så.

HATAR du någon på riktigt?
Nej. Jag är ingen sån som hatar människor. Visst kan jag bli väldigt besviken på vissa ibland, men aldrig hata.
De man blir mest arg och besviken på är ju ofta just de man älskar.

Älskar du alla du säger det till?
Ja. Jag är alltid ärlig med sånt och skulle aldrig kunna säga "jag älskar dig" till någon jag inte älskar. Det är att ljuga.

Säger du ALLT till din bästavän?
Åh, jag tycker inte om begreppet "bästa vän", för jag tänker inte på mina kompisar som "bra, bättre, bäst". Verkligen inte! Men jag säger det mesta till mina vänner, men visst har alla hemligheter.

Säger du allt till din pojk/flickvän (om du har)?
I'm free, I'm festis.

Förtjänar du dina vänners stöd?
Jag hoppas det, ändå. För jag försöker alltid lyssna och förstå.

Har du någon gång vart kär i någon av dina kompisars flick/pojkvän?
Haha ja faktiskt.
Moa, remember those days in femman med Carl? ;)


image86

Ja, kära nån. Sexan, Ängsholmen.
Från vänster: Maria, jag, Moa.

Kommentarer
Postat av: E L L E

i 6:an var det faktist, i början.
haha puss:)

2008-05-21 @ 17:53:40
URL: http://tidvis.webblogg.se
Postat av: Anonym

jag älskar dig johanna du é en sån jävla fin person TA ÅT DIG !!!!!!!!!!!!!!

2008-05-21 @ 18:54:44
Postat av: anna

HERRE GUUUUUUD!
man känner inte igen moa!

2008-05-23 @ 16:00:04
URL: http://www.timontheone.blogg.se
Postat av: Anonym

du är världens finaste vän johanna, fyfarao va jag älskar dig

2008-05-29 @ 22:15:47
Postat av: moa

man ser visst att de tär jag, jag har bara en liten konstig frisyr, haha

2008-10-09 @ 16:02:55
URL: http://moaissuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0