cause I´m 2 cool 4 school

Fyfan. Skolan tar fullständigt död på mig och mina vänner just nu.
5 läxor och 2 prov varje vecka, plus sena dagar funkar inte. Faktiskt, för första gången på fem år längtar jag inte till skolan. Det enda alla pratar om är hur det går på proven, hur mycket man pluggat och blabla. Jag orkar inte!
Man längtar till helgen, inte för att få ledigt, utan för att kunna plugga. Och det är ju stört.
Och kom inte med nåt i stil med "vänta bara till nian", för det blir verkligen inte bättre av det.
Jag hinner inte med att umgås med kompisar, inte träna och knappt äta..
Fanfanfan, jag är så himla trött hela tiden.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: elle

ofta man längtar till helgen för att kunna plugga. för mig är helg helg, då pluggar man inte. helg ska bara vara helg.

2008-11-19 @ 19:56:43
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

och?

2008-11-20 @ 10:03:36
Postat av: Tove ^^

ja ska oxå plugga i helgen :/

franska prov på måndag, no prov på onsdag och en massa annat xD usch!

Vill ha ledigt!

kramkram^^

2008-11-20 @ 21:37:38
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0