en liten påhälsning

Jag saknar min blogg. 
Ingen i hela världen läser nog det här. Så därför skulle jag ju kunna skriva precis vad jag vill utan att någon ser det. Kul!
Fast det kan man ju lika gärna göra i en dagbok. Och jag har en dagbok. Den är röd och fin. Där står det mesta.
Så varför bloggar folk egentligen, när det finns dagböcker?
För att få bekräftelse från andra människor kanske? Ett sätt att stärka sitt självförtroende? För vissa kanske bloggen fungerar så, som en vän som alltid ställer upp.
Nu borde jag sova, fast klockan bara är tjugo i tio. Men jag är så trött nuförtiden. Så mycket i skolan, och så mycket händelser som surrar runt mig i luften.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Simon

jag läste:)

2008-11-05 @ 22:41:18
Postat av: julia

jag med! :)

2008-11-06 @ 16:15:37
Postat av: anna

jag med:D

2008-11-06 @ 16:57:31
Postat av: elle

i reeed

2008-11-06 @ 21:23:35
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0